راهبرد 1: توسعه فناوری های نوین ترویج کتاب
اهم اقدامات:
1. حمایت از سرمایه گذاری بخش غیر دولتی در توسعه زیرساخت های دیجیتال و فناورانه در صنعت نشر (میان مدت – وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی).
2. تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری بخش غیر دولتی در بخش تولید داخلی کاغذ (میان مدت – وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت).
3. زمینه سازی های لازم برای حضور و مشارکت ناشران داخلی در بازارهای جهانی نشر، با اولویت کشورهای منطقه (میان مدت – وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت امور خارجه).
پیام تست